Společnost Avantgarde Prague vznikla v roce 2005 jako cestovní incomingová agentura, specializující se na poskytování turistických služeb v Praze a České republice. Od samého počátku se věnujeme sestavování pobytů na míru pro jednotlivce, skupiny a incentivní cestovní ruch, ale také event managementu.
Během mnohaletého působení jsme si díky profesionálnímu přístupu a spokojenosti našich zákazníků vydobyli uznávanou pozici na trhu. Důvěru v nás vkládá mnoho individuálních zákazníků, firem, ale také nejvýznamnějších aktérů působících na poli cestovního ruchu u nás i ve světě.
Naši činnost jsme zpočátku zaměřovali především na frankofonní návštěvníky Prahy. S nástupem nového webového portálu, spuštěného v roce 2018, se však naše orientace výrazně rozšiřuje i na domácí české publikum a další jazykové oblasti.
Avantgarde Prague tvoří relativně malý tým mladých energických lidí, kteří Prahu znají jako své boty, mluví několika jazyky a svou práci dělají s láskou a nadšením. Dennodenně brázdíme ulicemi české metropole a zkoumáme, co je v ní k vidění, kde se v Praze kvalitně najíst, kam zajít na pivo či na skleničku a jak si zpestřit den zážitkem, na nějž bude člověk rád vzpomínat. Nabídku našich služeb sestavujeme s veškerou péčí podle přísných kritérií kvality a ceny. Občas se necháme unést láskou na první pohled. Věříme, že se tak děje ku prospěchu věci a že vás to nadchne úplně stejně jako nás. A kdyby ne, rádi si o tom s vámi popovídáme. Vše, co děláme, děláme totiž proto, aby jste vy byli spokojení a zažili z Prahy to nejlepší.
Na našich webových stránkách naleznete:
možnost rezervace zážitkových aktivit a různorodých tematických prohlídek Prahy;
tipy na vyhlášené pražské restaurace, kavárny, bary a kluby;
tipy na pražské obchody, butiky a konceptstory s českými výrobky;
možnost rezervace vstupenek na koncerty, operní představení a jiné kulturní akce;
možnost rezervace ubytování v hotelu, hostelu nebo apartmánu ve vámi vybraném stylu a kategorii;
možnost rezervace soukromých transferů z/na letiště nebo dopravy po Praze a České republice;
možnost pronájmu vozidel.
Na klíč a od A do Z pro vás zorganizujeme:
překvapení či dárek pro vaše blízké, přátele nebo obchodní partnery;
návštěvu vašeho zahraničního hosta;
konferenci, teambuilding, incentivní program i jakoukoli jinou firemní akci.
Naše kancelář se nachází v srdci Starého Města pražského a má pro vás otevřeno každý den v roce, včetně státních svátků. Kontaktovat nás můžete také na naší horké lince, která funguje 24 hodin denně.
V roce 2017 jsme získali certifikaci kvality (Certifikace systému managementu jakosti – ISO 9001) a certifikaci dokládající vysokou ochranu osobních údajů a bezpečnost on-line plateb na našich webových stránkách (Certifikace systému řízení bezpečnosti informací – ISO 27001).
Náš Tým je vám plně k dispozici!